Hubungi saya:

AZREEN MOHD NASIR
H/P : 019-2237048
Fax: 03-4142 4926
EMAIL : azreen.m.nasir@gmail.com

Wednesday, October 28, 2009

KORBAN AQIQAH DI KEMBOJA









borang Korban & Aqiqah (sila click dan print)

KORBAN AQIQAH DI KEMBOJA

SAYA INGIN MENGAJAK SEMUA UNTUK SAMA-SAMA KITA MENYERTAI PROGRAM KORBAN & AQIQAH DI NEGARA KEMBOJA. MENGAPA SAYA BUAT DI KEMBOJA? TUAN SAYA TELAH PERGI MELIHAT DENGAN MATA DAN KEPALA SENDIRI BAGAIMANA KEHIDUPAN MASYARAKAT ISLAM DI SANA.GOLONGAN MUSLIM ADALAH MINORITI DI NEGARA TERSEBUT,DAN MAJORITI MUSLIM DI SANA HIDUP DAIF,MISKIN,MELARAT,SERBA KEKURANGAN DARI SEGI KEPERLUAN ASAS SEPERTI MAKANAN,SUMBER AIR BERSIH,PENDIDIKAN,SOSIO-EKONOMI DAN SEBAGAINYA. TUAN SAYA TELAH KENAL PASTI SIAPA YANG PATUT BERURUSAN,MASJID MANA DAN KAMPUNG MANA YANG SEPATUTNYA DAPAT BANTUAN.

SAYA TIDAK SANGKA MASIH ADA ORANG YANG HIDUP DALAM KEADAAN BEGINI,AIR BERSIH TERPAKSA BERJALAN JAUH KE DALAM BUKIT ATAU AMBIL SAJA DARI SUNGAI,PERIGI JUGA ADA DIBINA DARI HASIL WAKAF,NAMUN JUMALH PERIGI ADALAH KURANG BERBANDING JUMLAH PENDUDUK DI SATU2 KAMPUNG,JANGAN KATAKAN DAGING,AYAM,HATTA BERAS JUGA MAHAL UNTUK DIBELI,EKONOMI DIKAWAL OLEH KOMUNIS DAN BUDHA,UMAT ISLAM DI SANA MELARAT.

JADI SAYA MENGAJAK UNTUK KITA BERIBADAH SAMBIL MEMBANTU MEREKA,DEMI MEMBANTU MENYEBARKAN SYIAR ISLAM,DEMI UMAT ISLAM,WALAU SEDIKIT,ALLAH AKAN KIRA SEMUA ITU DI AKHIRAT KELAK,DI MALAYSIA JUGA BOLEH MENUNAIKAN IBADAH KORBAN AQIQAH,NAMUN DI NEGARA KITA ALHAMDULILLAH,ORANG MISKIN DICARI,DIBELA,TIADA YANG MELARAT SEPERTI MEREKA. KADANG2 DAGING KORBAN BERLEBIHAN DAN DIBIARKAN BUSUK DI PINTU PAGAR KWSN TAMAN2 PERUMAHAN,INI DISAKSIKAN SENDIRI OLEH SAYA SETIAP TAHUN.


KORBAN / AQIQAH SATU BAHAGIAN LEMBU HANYA RM250 SAHAJA
KORBAN / AQIQAH SEEKOR KAMBING HANYA RM450 SAHAJA

*TERMASUK KOS PENGURUSAN,MASAK DAN LAIN-LAIN
*SIJIL DISEDIAKAN BAGI PESERTA PROGRAM INI

JADI,SUMBANGLAH PADA MEREKA YANG BENAR2 MEMERLUKAN,CLICK BORANG,ISI BORANG,FAX BORANG DAN SLIP MASUK DUIT/CEK KE PEJABAT SAYA
HBGI SAYA 019-2237 048
AKAUN MAYBANK ANH GEMILANG 5648 1000 4138
FAX: 03-4142 4926

Anda boleh lawati www.aqiqahkorbankemboja.com dan boleh mengisi borang secara online serta memasukkan wang melalui akaun syarikat Harmony Excellence (Consultancy & Services)

3 comments:

  1. Terima kasih kepada peserta Korban Aqiqah di Kemboja bg tahun 1430H ini,insyaAllah kami akan melaksanakan amanah ini dgn sempurna.

    Kami akan menghubungi peserta dan menyerahkan sijil sebagai tanda ibadah telah disempurnakan

    ReplyDelete
  2. ALHAMDULILLAH,SYARIKAT SAYA TELAH MENGURUSKAN SEBANYAK 35 EKOR LEMBU DAN 9 EKOR KAMBING UNTUK PROGRAM KORBAN AQIQAH MUSIM 1430H / 2009M DI KEMBOJA PADA TAHUN INI,SEMALAM IAITU 23 NOV 2009 SAYA TELAH SERAHKAN SEMUA NAMA2 PESERTA KORBAN AQIQAH,INSYAALLAH SELEPAS SELESAI,SELEPAS SAYA PULANG DARI MEMBAWA JEMAAH MENUNAIKAN UMRAH,HUJUNG BULAN DISEMBER ATAU AWAL JANUARI AKAN SAYA POS KAN SIJIL SEBAGAI TANDA INGATAN

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULILLAH,IBADAH KORBAN SEMPURNA DILAKSANAKAN,IBADAH AQIQAH DILAKUKAN BERPERINGKAT-PERINGKAT,TERIMA KASIH KEPADA YANG MENYERTAI PROGRAM INI,MOGA KITA SEMUA MENDAPAT BAROKAH,AMIN

    ReplyDelete